• Kezdőlap
  • Csapatunk
  • Szolgáltatásaink
    • Rendszergazdai szolgáltatás
    • Kiberbiztonság
    • IT kockázatelemzés
    • Microsoft 365 felhő
    • Informatikai fejlesztés
  • Referenciáink
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Ügyfélszolgálat
  • Menu Menu
  • Link to Facebook
Ajánlatkérés

Informatikai kockázatelemzés.

Sok cégvezetőt a nyugtalanságot érzése önti el, ha vállalkozása IT területére gondol.

Ennek az érzésnek a legtöbbször sajnos van alapja, hiszen nem látja át informatikáját, nincs megfelelő tanácsadó mellette és emiatt bizonytalan az informatikával kapcsolatos döntéseiben.

Vajon egy adatsérülés, hardveres hiba, vagy akár szándékos károkozás esetén helyreállíthatók-e az üzleti adatok?

Tudni akarod, hogy hol van veszély, hogy mik a kritikus pontok, amik a üzletmenetét befolyásolhatják?

Az első lépés a megoldás felé az IT KOCKÁZATELEMZÉS.

Elavult IT rendszer

Sajnos még manapság is sok helyen elavult az IT rendszer, és a cégek nem kapnak megfelelő támogatást a modernizáláshoz. Ez sokszor régi, nem modern eszközökkel társul. Ezeket körültekintő tervezés után, költséghatékony szemlélettel helyezzük üzembe, folyamatosan szem előtt tartva az üzleti szempontokat.

A célokat támogató, hosszú távú stratégiát alakítunk ki partnereinknél.

Hiányos biztonsági mentések

Az adatvagyon értéke sokszor felbecsülhetetlen, mely rendszeres biztonsági mentés nélkül folyamatos veszélyben van.

Tapasztalatunk szerint a cégek 90%-a nem rendelkezik megfelelő folyamatokkal ezek létrehozására és kezelésére. Mi minden adatról automatikus mentés készítünk és havonta ellenőrizzük ezeket

A kockázatelemzés során részletes szakmai felmérést készítünk, és pontos tanácsokat a hibák kijavítására.

Adatvesztés

Tapasztalatunk szerint a vállalkozásoknak 3 típusa van:
1. Akik nem használnak biztonsági mentéseket.
2. Akik használnak ugyan, de annak működését nem ellenőrzik.
3. Elvétve vannak üdítő kivételek is, akik felkészültek az IT krízishelyzetre.

A biztonsági mentés olyan mint a biztosítás, csak akkor tapasztalható a fontossága, amikor a baj megtörténik. Az adatvesztést okozó kockázatokat mind felmérjük a szolgáltatás során.

Leállás

Egy szoftver használhatatlansága nem csak anyagi veszteséget jelent, hanem ősz hajszálakat is eredményez. A legtöbb leállást mindig kíséri az a nyugtalanság amit a helyreállási idő bizonytalansága okoz. És sokszor az ügyfelek elégedetlenségét is kiváltják.

A gyakori leállás pedig súlyosabb rendszerszintű problémát takar.

A szervererk megfelelő állapota, azok helyszíni garanicája, a áramszünet elleni védekezés, vagy akár a proaktív rendszerfelügyelet mind támogatják az üzemfolytonosságot.

JELENTKEZEM AZ INGYENES KONZULTÁCIÓRA

IT KOCKÁZATELEMZÉSÜNK UTÁN TISZTÁN FOGSZ LÁTNI EZEKEN A TERÜLETEKEN:

Szoftveres és hardveres eszközök

A felmérés és dokumentálás eredményeképpen látszani fognak az informatikai szolgáltatások, szoftverek melyeket használ a szervezet. Legtöbb esetben már ez olyan eredménnyel jár, hogy áttekinthetővé válik az IT rendszer üzleti, üzemeltetési szempontból.

Mentési rendszerek

Fontos eredménye a felmérésnek, hogy látszani fognak a mentési és helyreállítási módszerek, melyekből kiderülnek a módosítási igények. Pontos technikák alakíthatók ki a mentésre.

Adatbiztonsági szint

Az adatbiztonsági oldalról látszani fog, hogy a cég mennyire védekezik az adatlopás, adatszivárgás ellen. Stratégiát lehet kialakítani a belső, illetve külső adatvédelemre.

Üzemfolytonosság

Felszínre kerülnek azok a gyengeségek, melyek a stabilitást és az üzemfolytonosságot befolyásolják.

Tudni fogod azt is, hogy mennyibe kerülnek a fejlesztések. Olyan táblázatot adunk eredményül, amiben forintra pontos műszakilag alátámasztott pénzügyi tervet fogsz látni. Mivel a beszélgetés során felmérjük, hogy milyen anyagi lehetőséged van, így olyan tervet kapsz, ami az anyagi korlátokat is figyelembe veszi.

Mindezt érthetően, emberi nyelven prezentáljuk.

Az informatikai rendszerek 90%-ban találunk adatbiztonsági veszélyeket.

Céged rendszere biztonságos?

IT KOCKÁZATELEMZÉSÜNKKEL LÁTNI FOGOD A GYENGE PONTOKAT, DE AZT IS TUDNI FOGOD, HOGY MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS.

Amennyiben van belső rendszergazdád, akár vele közösen, a „learning b y doing” módszerrel végezzük el a felmérést és a rendszer átalakításának tervezését. Ezzel nem csak tisztán fogsz látni, hanem saját rendszergazdád kezéb fontos tudást adhatsz, hogy ő is meg tudja oldani a problmák elhárítást.

Keress minket, ha érdekel a szolgáltatásunk!

Ha jelentkezel, kollégáink 24 órán belül visszajelznek és egyeztettek egy személyes vagy online találkozót, ahol jobban megsimerhetjük az igényeidet, helyzeteted.

KAPCSOLATFELVÉTEL

Székhely: 7632 Pécs, Littke J. utca 21.
Adószám: 28747709-2-02
Cégjegyzékszám: 02-06-069801
Ügyvezető: Bóra Áron

ISO 9001 tanúsítvány

 

Ügyfélszolgálat

Telefon: +36 (72) 555-777
Email: support(kukac)infocomplex.hu
Hétfőtől – péntekig: 8:00 – 16:00
Ügyfélszolgálati vezető: Wéber József

Elérhetőségek

7632 Pécs, Béke u. 1.
+36 (72) 555 777
support(kukac)infocomplex.hu

4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
+36 (52) 212 343
debrecen(kukac)infocomplex.hu

1097 Budapest, Albert Flórián út 3/b
+36 (1) 999 5070
budapest(kukac)infocomplex.hu

© Copyright - InfoComplex - a vállalkozások rendszergazdája | Adatkezelési tájékoztató | Minőségpolitikánk | Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás
  • Link to Facebook
Link to: Rendszergazdai szolgáltatás Link to: Rendszergazdai szolgáltatás Rendszergazdai szolgáltatás Link to: Informatikai fejlesztés Link to: Informatikai fejlesztés Informatikai fejlesztés
Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére