• Kezdőlap
  • Csapatunk
  • Szolgáltatásaink
    • Rendszergazdai szolgáltatás
    • Kiberbiztonság
    • IT kockázatelemzés
    • Microsoft 365 felhő
    • Informatikai fejlesztés
  • Referenciáink
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Ügyfélszolgálat
  • Menu Menu
  • Link to Facebook
Ajánlatkérés

Rendszergazdai szolgáltatás.

A legtöbb cégvezető kockázatosnak érzi vállalkozása IT rendszerét,

és nem biztos benne, hogy a rendszergazdája valójában ért hozzá.

CÉGVEZETŐ VAGY, NEM PEDIG IT SZAKEMBER!

És ez így rendben is van. Viszont egyértelmű, hogy napjainkban az IT terület egy vállalkozás legérzékenyebb, és sokszor sajnos a legsérülékenyebb pontja. Számtalanszor tapasztaltuk, hogy egész addig nem kerül előtérbe az adatbiztonság és a folyamatos üzemelés, míg nem történik egy menthetetlen eset. Sajnos olyankor a beavatkozás sokszor már túl késő.

És mint olyan sok mindenre, erre is igaz: sokkal olcsóbb a bajt megelőzni, mint a megtörténtekor a helyzetet kezelni.

Teljes rendelkezésre állás az ország egész területén!

0-24 ÓRÁS RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS

7/24/365, AZ ÉV MINDEN NAPJÁN

ÜGYFÉL ÁLTAL ELÉRHETŐ ÜGYKEZELŐ

TERVEZETT MEGELŐZŐ KARBANTARTÁS

TELJES KÖRŰ IT DOKUMENTÁCIÓ

AZONNALI TÁVFELÜGYELETI SEGÍTSÉG VALÓDI SZAKEMBEREKKEL

2 ÓRÁN BELÜL TÁVOLI MEGKEZDÉS

4 ÓRÁN BELÜL HELYSZÍNI MEGJELENÉS

Távfelügyelet

TeamViewer előfizetésünkkel biztosítjuk, hogy a felhasználókat a lehető leghamarabb támogathassuk a kérdéseikben.

Vírusvédelem

Az ESET termékeivel védjük a gépeket és a szervereket a vírusokról és az adatsérüléstől.

Proaktív rendszerfelügyelet

A PRTG network monitor segítségével előre tudjuk jelezni a problémákat.

Biztonsági mentés

Az Altaro segítségével a teljes szerverről, komplett, gyorsan visszállítható mentést készítünk.

A CÉGVEZETŐK NAGY RÉSZE GONDOLJA ÚGY,
HOGY RENDSZERGAZDÁJA NEM ÁLL A HELYZET MAGASLATÁN.

Sokszor érzik, hogy valami nincs rendben. Viszont nem tudják, hogy pontosan mi a baj. Ahhoz, hogy ezt tisztán lássa, meg kellene tanulnia egy újabb területet, amihez sem ideje, sem kedve nincsen.

BIZTOS MEGFORDULT MÁR A FEJEDBEN,
HOGY LEVÁLTSD RENDSZERGAZDÁD.

A 2 leggyakoribb probléma legtöbb IT szakemberrel:
1. Sokszor elérhetetlenek. Nem akkor tudsz vele beszélni, amikor baj van, hanem amikor ő ráér.
2. Rugalmatlan. Néha órákat, vagy akár egy napot is várni kell, míg elkezdi helyreállítani a sérült rendszert.

ELÉRHETŐSÉG, SZAKÉRTELEM ÉS A REAKCIÓ HIÁNYA.

Egy IT probléma esetén a bizonytalanság érzését fokozza, ha a rendszergazda sem áll a helyzet magaslatán. Sőt sokszor nem elérhető, lassan reagál, és nincs megfelelő szakértelme. Nem készülnek el a feladatok, amikkel megbízod, nem kapsz megfelelő tanácsot a rendszer fejlesztésére. A rendszergazda nagyon sok területen megkerülhetetlen, ezért nagy probléma, ha hosszútávon nem számíthatsz rá.

MI A TIPIKUS TÜNET, AMIT TAPASZTALSZ?

A káosz. Jellemző, hogy a cég fejlődése során sok-sok izolált megoldással, apró fejlesztések történtek. Ezek egyedi kérések alapján kerültek bevezetésre, és törvényszerű, hogy nem egy irányba mutatnak. Mi a következmény? Nem integrált a rendszer. Az üzemeltetési folyamatok nincsenek rendben. Nem használnak modern eszközöket, szoftvereket, szolgáltatásokat. Ha mégis, akkor sok esetben nem rendszerszerűen.

Sokszor nem a rendszergazda a hibás.

Rendszergazdák között nagyon sok a mikrovállalkozás, legtöbb esetben az egyszemélyes vállalkozás. Legyenek ők bármennyire is jó szakemberek, nem fognak mindig ráérni. Ők nem tudnak azonnal reagálni. (Ők is emberek – kell pihenniük néha.)

Ugyanakkor az is előfordul, hogy az állandó munka ellenére is túlvállalják magukat, így sehová sem érnek oda igazán.  Sajnos ilyenkor nincs idejük fejleszteni magukat, és sokszor nem a legjobb, hanem a megszokott megoldást választják.

Rendszergazdai támogatásunk a legkeresettebb szolgáltatásunk!

Szolgáltatásunk keretében megbízható informatikai rendszereket építünk ki és üzemeltetünk. Számítógépeket, hálózatokat, szervereket kezelünk. Mindezt proaktívan, megelőző szemlélettel. Vállalkozások informatikával felmerülő kérdéseire tanácsadást végzünk. Együtt gondolkodunk a cégvezetőkkel.

Olyan mélyen benne vagyunk, hogy már-már a szervezet részeivé válunk. Sőt, sok esetben a vállalkozás saját rendszergazdájával együttműködve végezzük munkánkat

MIÉRT ÉRDEMES VÁLTANOD?

Rendszergazdát váltani nem egyszerű. Bizalmi feladatkör és az adatbiztonságon bizony sok múlik. Az átvételben és annak kezelésben nagy tapasztalunk van, így mindig körültekintően járunk el. Emellett a megegyezéshez nem kérünk hűségidőt, ezzel kockázatod minimálisra csökken.

Az alábbi tényezők különböztetnek meg minket a versenytársainktól:

  • 7/24 elérhetőség: Mindig elérhetőek vagyunk, 5 mérnök kollégánk heti váltásban ügyeletes, az ügyfélszolgálaton informatikus kollégák állnak rendelkezésre.
  • Dokumentáció: Komplett IT dokumentációt vezetünk minden ügyfélről, melyet, ha szükségesnek ítélitek, időszakosan átküldünk nektek.
  • Jira ügykezelő: Minden bejelentés, és ügyet kezelünk, nyilvántartunk. A Jira Service Desk-et használjuk, tehát ha igénylitek, minden nyitott folyamatotokról az online felületen tájékozódhattok, valamint akár havi státuszegyeztetésre is van lehetőség (személyesen, Teams-en, vagy telefonon).
  • Ismétlődő feladatok: A Jira rendszerben az ismétlődő feladatok automatikusan létrejönnek, így garantáljuk, hogy ezek megtörténnek, tehát a rendszeretek mindig friss szoftverekkel működnek, valamint működnek a mentések. Ezzel is növeljük az üzemfolytonosságot.
  • Tapasztalat KKV területen: Jelenleg csaknem 100 szerződött partnerünk van. Sok hibát láttunk már és sokszor hibáztunk mi is, javítottunk utána és tanultunk belőle. Szinte kizárólag KKV-knak dolgozunk 17 éve, ebben van tapasztalatunk.
  • Szakmai kompetencia: A KKV informatikában használt technológiákkal többen is képben vannak nálunk, jelenleg 7 informatikus mérnök kollégánk van.

Keress minket, ha érdekel a szolgáltatásunk!

Az együttműködés minden esetben személyes, vagy telefonos beszélgetéssel kezdődik. Mivel bizalmi feladatkör a miénk, szeretjük minél jobban megismerni a körülményeket. Természetesen az indító beszélgetés és egyben tanácsadás ingyenes.

KAPCSOLATFELVÉTEL

Székhely: 7632 Pécs, Littke J. utca 21.
Adószám: 28747709-2-02
Cégjegyzékszám: 02-06-069801
Ügyvezető: Bóra Áron

ISO 9001 tanúsítvány

 

Ügyfélszolgálat

Telefon: +36 (72) 555-777
Email: support(kukac)infocomplex.hu
Hétfőtől – péntekig: 8:00 – 16:00
Ügyfélszolgálati vezető: Wéber József

Elérhetőségek

7632 Pécs, Béke u. 1.
+36 (72) 555 777
support(kukac)infocomplex.hu

4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
+36 (52) 212 343
debrecen(kukac)infocomplex.hu

1097 Budapest, Albert Flórián út 3/b
+36 (1) 999 5070
budapest(kukac)infocomplex.hu

© Copyright - InfoComplex - a vállalkozások rendszergazdája | Adatkezelési tájékoztató | Minőségpolitikánk | Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás
  • Link to Facebook
Link to: IT kockázatelemzés Link to: IT kockázatelemzés IT kockázatelemzés
Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére