• Kezdőlap
  • Csapatunk
  • Szolgáltatásaink
    • Rendszergazdai szolgáltatás
    • Kiberbiztonság
    • IT kockázatelemzés
    • Microsoft 365 felhő
    • Informatikai fejlesztés
  • Referenciáink
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Ügyfélszolgálat
  • Menu Menu
  • Link to Facebook
Ajánlatkérés

MICROSOFT 365 BEVEZETÉS SZAKÉRTŐI TÁMOGATÁSSAL A TÁVOLI MUNKAVÉGZÉS HATÉKONYSÁGÁÉRT.

TEDD GÖRDÜLÉKENNYÉ VÁLLALKOZÁSOD MŰKÖDÉSÉT NÉHÁNY NAP ALATT, FENNAKADÁS NÉLKÜL!

Több, mint levelezőrendszer!

A Microsoft 365 (leánykori nevén Office 365) sokkal több, mint egy stabil levelező rendszer, ahol garantáltan SPAM mentesen, és adatvesztés nélkül kezelheted céged összes felhasználójának levelezését. A Microsoft 365 egy komplex, hatékony csoportmunkát támogató kommunikációs és irodai szolgáltatáscsomag.

Ezek benne a legjobbak.

BÁRHONNAN ELÉRHETŐ LEVELEZÉS

Minden eszközön, mindig elérhető levelezés mellett közös dokumentum és naptárkezelést tesz lehetővé.

FOLYAMATOS RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS

A világ egyik legbiztonságosabb felhő alapú rendszere, hogy soha ne legyenek leállások.

CSOPORTMUNKA TÁMOGATÁS

A munkatársak közös munkavégzése hatékony is lehet. Jogosultságszabályozott dokumentumok teljes ellenőrzési lehetőséggel.

A Microsoft 365 legfontosabb szolgáltatásai.

A Microsoft 365 szolgáltatásai a csoportmunka tökéletes összehangolásához.

EXCHANGE ONLINE

Elektronikus levelezés és naptárkezelés

TEAMS

Munkacsoportok kommunikációja és ügyfél kollaboráció

SHAREPOINT ONLINE

Közös dokumentumkezelés és vállalati portál funkciók

OFFICE APPS

A megszokott Office alkalmazások

ONEDRIVE

Személyes 1TB felhő tárhely minden kollégának

PLANNER

Projektmenedzselés és feladatkezelés

BOOKING

Időpontfoglaló rendszer szolgáltatók részére

A távoli munkavégzés mára alapkövetelmény.

Ennek hiányában biztos lehetsz benne, hogy versenytársad gyorsabban reagál a vevői kérésekre.

Már nem az a kérdés, hogy támogatod-e a home-office-t és a távoli munkavégzést, hanem, hogy milyen gyorsasággal tudod bevezetni. Kollégáidnak meg kell teremtened a feltételeket, hogy otthonról teljes értékű munkát tudjanak végezni. El kell érniük levelezésüket, az összes programot, fájlokat és mindent amire csak szükség lehet a munkavégzéshez. Nem utolsó sorban figyelve arra, hogy ez biztonságos legyen, és tényleg csak azok férjenek hozzá a céges adatainkhoz, akiket szeretnénk. Azt látjuk, hogy ez egy kritikus pillanat most a vállalkozások életében.

ÉRDEKEL A MICROSOFT 365

Milyen problémáid lehetnek
a Microsoft 365 használata nélkül?

A levelezéshez és dokumentumokhoz való hozzáférés korlátozott.

Az elektronikus levelezés napjainkban már gyökeresen átalakult. A kutatások szerint a magyar KKV-k 67%-a elsősorban e-mailen tartja a kapcsolatot az ügyfeleivel, tehát az üzleti szektorban első számú kommunikációs csatorna vált belőle.

A közös dokumentumkezelés halálra van ítélve.

Távoli munkavégzés esetén a munkatársaid óhatatlanul szigetként kezdenek működni. A dokumentumokat nem a közös mapparendszerben mentik, hanem a közösen használt táblázatokat saját gépükön tárolják, ami sok verziót, és káoszt eredményez.

Az üzletmenet akadozik.

Ma már szinte azonnal az ügyfelek rendelkezésére kell állni. Legyen szó egy ajánlatról, valamilyen dokumentumról, vagy bármilyen probléma megoldására. Az kerül ki győztesen, aki azonnal tud reagálni. Ha nem tudod bárhonnan működtetni üzleted, akkor csak idő kérdése, hogy vevőid elpártoljanak Tőled!

Szigetszerű programok sokasága.

A vállalkozók nagy része különféle – önmagában jól használható – programokat, alkalmazásokat választ egy-egy megoldáshoz. Ezért látjuk sok helyen, hogy van kommunikációs platform, mapparendszer, levelezőrendszer, projektkezelő szoftver, de ezek nem integráltak.

Az adatvesztés garantált.

Egy véletlen törlés, vagy óvatlan mentés a dokumentumra legtöbbször nem végzetes hiba, de “újragyártása” felesleges munkaórákat és bosszúságot okoz.
Ha a mentett dokumentumok esetében nincs verziókövetéses, akkor sokszor pénzt égetnek el a munkatársak, ami elkerülhető lenne.

A Microsoft 365-re szüksége van egy modern vállalkozásnak.

NE BUKJ EL A BEVEZETÉSÉN!

“Van egy félig bevezetett Microsoft 365-öm…”

Ezt a mondatot számtalanszor hallottuk olyan ügyfeleinktől, akik saját magunknak vagy rendszergazdájuk segítésével próbálta meg bevezetni. Sajnos az is előfordul, hogy a cégvezető rosszul választott tanácsadó partnert a használatba vételhez. A Microsoft 365 csomagjaiból bárki vásárolhat számára megfelelőt, de a sorsdöntő része a bevezetésnél kezdődik. Az amatőr próbálkozás kétszer annyiba kerül, mint egy profi céget megbízni.

JELENTKEZZ INGYENES KONZULTÁCIÓRA!

A bevezetéséhez válassz tapasztalt, komplex látásmódú IT céget!

Tapasztalt IT céggel:

  • Nincs adatvesztés
  • Nem szükséges a leállás
  • Nincs kimaradás a levelező rendszerben
  • A vezető más fontos dologgal foglalkozhat
  • Munkatársak elégedettek lesznek
  • Oktatás kapcsolódik a bevezetéshez

Egyéb próbálkozással:

  • Az adatvesztést kockáztatja
  • Üzletmenetben fennakadást okozhat
  • Lehet, hogy lényeges leveleket épp nem fog megkapni
  • Jelentős vezetői erőforrás szükséges
  • A munkatársak nehezen fogadják el az új rendszert
  • Információ hiányában a kérdésekkel mindenki a vezetőt zaklatja

Mit mondanak ügyfeleink?

Az InfoComplexet véletlenül ismertük meg első közös ügyfelünknél, és már az első pillanattól szimpatikus volt fiatalos dinamizmusuk és rugalmasságuk. Az eltelt évek alatt bebizonyosodott, hogy ehhez komoly szakmai felkészültség, tapasztalat és a feladatok megoldása iránti eltökéltség is társul. Jó szívvel ajánljuk őket, nem csak saját TRASSET-rendszerünk technikai hátterének üzemeltetésére, hanem komplett irodai megoldás-szállítóként is megállják a helyüket.

Egervári ZoltánÜgyvezető - TF Systems Kft.

Az informatikának 0-24 órában működnie kell, amihez olyan szoftver- és hardvereszközök kellenek, amelyekre a felhasználónak szüksége van. Nem mindegy, hogy alul vagy felül fejlesztett egy informatikai rendszer, ahogy az sem, hogy ezt hogyan üzemeltetik. Az InfoComplexet azért választottam, mert  pontosan felmérték, hogy nekem mim van, mire van és lesz szükségem, és mindezt hogyan érdemes működtetni. Biztonságban érzem magam.

Fekete AttilaÜgyvezető - Penthe Autóház Kft.

Az együttműködés során szakértői benyomást éreztem, az előzetes helyzetfelmérés konstruktív és struktúrált volt, de nem volt nyomulás. Megmaradt bennem a „Ha váltani akarsz, akkor mi legyünk az opciód.” mondat. Volt megfelelő rugalmasság árban és szolgáltatásban is, nem volt minden patikamérlegen kimérve. Nagyon tetszik, hogy dokumentáltak a folyamatok és a rendszerek. Biztonságban érezzük magunkat ezen a terüeten.

Fodor PéterVezérigazgató - Mevid Zrt.
Előző Előző Előző Következő Következő Következő

A levelezés mára az elsőszámú kommunikációs csatornává vált. Nem sajnálhatsz munkatársanként havi 1000 Ft-ot arra, hogy mindez rendben legyen…”
Bóra Áron

A Microsoft 365 bevezetése kapcsán van egy óriási előnyünk: Mi rendszergazdák vagyunk.

Nem csak bevezetést végzünk, hanem ügyviteli tanácsadást is. Segítünk az új eszközt beilleszteni a jelenlegi folyamataidba. Gyakran a szervezettséget is fejlesztjük, egyszerűsítünk sztenderdizálunk.

Míg sok más szolgáltató csak M365 bevezetéssel foglalkozik, addig mi rendszergazdaként figyelembe vesszük a teljes ügymenetet, és kulcsrakész megoldás adunk.

Eredményeink Microsoft 365 bevezetés kapcsán:

  • 60 bevezetett rendszer
  • 100 folyamatosan karbantartott cég
  • 500 leoktatott munkatárs
  • Több millió átmigrált levél

Bízd tapasztalt, üzleti látásmódú rendszergazda cégre a bevezetést!

Tudd biztonságban üzleti levelezésed és dokumentumaid miközben céged hatékonyságát is forradalmasíthatod!

A Microsoft 365 komplex megoldást nyújt

BÁRHONNAN ELÉRHETŐ LEVELEZÉS  | FOLYAMATOS RENDELKEZÉSRE ÁLLÁS  | CSOPORTMUNKA TÁMOGATÁS

Kérd árajánlatunkat kulcsrakész bevezetéssel.

Jó tanácsadó céggel gördülékeny lesz a használatba vétel minden munkatársad számára.

Ingyenes helyszíni felmérés.

Bárhol is vagy az országban, mi térítés nélkül irodádban beszéljük meg a részleteket, ami alapján ajánlatunkat adjuk.

Dőlj hátra, nyugodj meg.

Részedről nem kérünk időt, erőforrást a bevezetéshez. Mi tudjuk a dolgunkat, így pár nap múlva már az összes előnyét élvezheted.

Keress minket, ha érdekel a szolgáltatásunk!

Az együttműködés minden esetben személyes, vagy telefonos beszélgetéssel kezdődik. Mivel bizalmi feladatkör a miénk, szeretjük minél jobban megismerni a körülményeket. Természetesen az indító beszélgetés és egyben tanácsadás ingyenes.

KAPCSOLATFELVÉTEL

Székhely: 7632 Pécs, Littke J. utca 21.
Adószám: 28747709-2-02
Cégjegyzékszám: 02-06-069801
Ügyvezető: Bóra Áron

ISO 9001 tanúsítvány

 

Ügyfélszolgálat

Telefon: +36 (72) 555-777
Email: support(kukac)infocomplex.hu
Hétfőtől – péntekig: 8:00 – 16:00
Ügyfélszolgálati vezető: Wéber József

Elérhetőségek

7632 Pécs, Béke u. 1.
+36 (72) 555 777
support(kukac)infocomplex.hu

4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
+36 (52) 212 343
debrecen(kukac)infocomplex.hu

1097 Budapest, Albert Flórián út 3/b
+36 (1) 999 5070
budapest(kukac)infocomplex.hu

© Copyright - InfoComplex - a vállalkozások rendszergazdája | Adatkezelési tájékoztató | Minőségpolitikánk | Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás
  • Link to Facebook
Link to: Informatikai fejlesztés Link to: Informatikai fejlesztés Informatikai fejlesztés Link to: Kiberbiztonság Link to: Kiberbiztonság Kiberbiztonság
Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére Visszagörgetés a tetejére