Rendszergazdai szolgáltatás.
A legtöbb cégvezető kockázatosnak érzi vállalkozása IT rendszerét,
és nem biztos benne, hogy a rendszergazdája valójában ért hozzá.
És ez így rendben is van. Viszont egyértelmű, hogy napjainkban az IT terület egy vállalkozás legérzékenyebb, és sokszor sajnos a legsérülékenyebb pontja. Számtalanszor tapasztaltuk, hogy egész addig nem kerül előtérbe az adatbiztonság és a folyamatos üzemelés, míg nem történik egy menthetetlen eset. Sajnos olyankor a beavatkozás sokszor már túl késő.
És mint olyan sok mindenre, erre is igaz: sokkal olcsóbb a bajt megelőzni, mint a megtörténtekor a helyzetet kezelni.
TeamViewer előfizetésünkkel biztosítjuk, hogy a felhasználókat a lehető leghamarabb támogathassuk a kérdéseikben.
Az ESET termékeivel védjük a gépeket és a szervereket a vírusokról és az adatsérüléstől.
A PRTG network monitor segítségével előre tudjuk jelezni a problémákat.
Az Altaro segítségével a teljes szerverről, komplett, gyorsan visszállítható mentést készítünk.
Sokszor érzik, hogy valami nincs rendben. Viszont nem tudják, hogy pontosan mi a baj. Ahhoz, hogy ezt tisztán lássa, meg kellene tanulnia egy újabb területet, amihez sem ideje, sem kedve nincsen.
A 2 leggyakoribb probléma legtöbb IT szakemberrel:
1. Sokszor elérhetetlenek. Nem akkor tudsz vele beszélni, amikor baj van, hanem amikor ő ráér.
2. Rugalmatlan. Néha órákat, vagy akár egy napot is várni kell, míg elkezdi helyreállítani a sérült rendszert.
Egy IT probléma esetén a bizonytalanság érzését fokozza, ha a rendszergazda sem áll a helyzet magaslatán. Sőt sokszor nem elérhető, lassan reagál, és nincs megfelelő szakértelme. Nem készülnek el a feladatok, amikkel megbízod, nem kapsz megfelelő tanácsot a rendszer fejlesztésére. A rendszergazda nagyon sok területen megkerülhetetlen, ezért nagy probléma, ha hosszútávon nem számíthatsz rá.
A káosz. Jellemző, hogy a cég fejlődése során sok-sok izolált megoldással, apró fejlesztések történtek. Ezek egyedi kérések alapján kerültek bevezetésre, és törvényszerű, hogy nem egy irányba mutatnak. Mi a következmény? Nem integrált a rendszer. Az üzemeltetési folyamatok nincsenek rendben. Nem használnak modern eszközöket, szoftvereket, szolgáltatásokat. Ha mégis, akkor sok esetben nem rendszerszerűen.
Szolgáltatásunk keretében megbízható informatikai rendszereket építünk ki és üzemeltetünk. Számítógépeket, hálózatokat, szervereket kezelünk. Mindezt proaktívan, megelőző szemlélettel. Vállalkozások informatikával felmerülő kérdéseire tanácsadást végzünk. Együtt gondolkodunk a cégvezetőkkel.
Olyan mélyen benne vagyunk, hogy már-már a szervezet részeivé válunk. Sőt, sok esetben a vállalkozás saját rendszergazdájával együttműködve végezzük munkánkat
Rendszergazdát váltani nem egyszerű. Bizalmi feladatkör és az adatbiztonságon bizony sok múlik. Az átvételben és annak kezelésben nagy tapasztalunk van, így mindig körültekintően járunk el. Emellett a megegyezéshez nem kérünk hűségidőt, ezzel kockázatod minimálisra csökken.
Az alábbi tényezők különböztetnek meg minket a versenytársainktól: